Thursday, January 28, 2010

percubaan terakhir sia^^

buat kau yang sipulan binti sipulan^^
hoho~~

malu plak aku kan mau cakap..ngahaha~~palui2 aku nih..

nah..video nih aku na simpan la kat blog aku nih.. supaya aku ingat kau sampai bila2 kan..^^

"my ans is we keep as a friend..akan datang aku tak tau plak enn..hahaha"

aku tunggu jawapan kau yang akan datang tuh..

doa2~~~^^



Masih ku tak berdaya
Melupakan mu
Di hatiku berkata
Apakah sebenarnya cinta

Di hati ini
Hanya mainan semata
Namun kau tak mengerti
Apakah sebenarnya yang telah terjadi

Di diri ini
Kau yang masih di hati
Tidak terdaya
Untuk mengundur diri

Darimu
Setelah engkau pergi
Tiada apa yang ada di diri ini
Kuharapkan kau kan berubah hati
Semoga kau kan kembali
Di diri ini



07011012001600^^
briking mijisyen kod^^


siput sedut yang BerSpender^^

2 comments:

zyqa said...

the only things i can say is

please dont you ever leave me as a friends!!!

Siput Sedut yang BerSpender said...

nope...ill never leave u maaa..
u always come play2 in my mind lorr^^
ill never stop hoping..^^