Sunday, February 14, 2010

mari sini dengar satu cerita palui..^^

i miss you..


i love you..

walaupun aku tau aku ta sebagus mana..

ta sesihat mana..

aku tetap mencintai kau..

aku ta harap kau balas cinta aku...

sbb aku tau aku sapa..

aku sedar hidup aku ta lama dekat dunia nih lagi..

aku cuma mau tgk kau bahagia..

itu mungkin suda cukup utk membuat aku senyum..

aku rindu kau.,

aku cinta kau selama ini..

aku mungkin ta dapat na cakap depan2..

sebab bukan cara aku utk meluahkan perasaan aku..

aku ada cara aku sendiri utk luahkan..

cukup buat kau tahu yang aku rindu n cinta sama kau sampai hembusan nafas aku yang terakhir..

aku sudah ta kesah sama idup aku...

one thing,aku na kau idup baek2..

jgan marah2..

jgan sedih2 lagi..

hormati orang tua..

perkara wjib tu jgn tinggal..

ini rahsia yang aku pendam..

aku simpan tinggal kenangan dalam blog aku nih..

aku gembira...

aku harap kau gembira..

hepi sentiasa..

ingat pesan aku nih wahai kawan aku yang paling aku sayang..

kalau aku suda pergi..ingat semua pesan2 aku..cukup hanya pesan dari seorang sahabat kau..

aku ta akan harap lebih daripada itu..

sabar...

di sebalik kesabaran itu akan ada hikmahnya suatu hari nanti..

okee~~

siput.

"p/s- aku luah perasaan aku jak..bukan utk sapa2 pun^^~~

2 comments:

Anonymous said...

take care man

Anonymous said...

ok2..yang penting kau jga diri baik2 k..ta na dengar kau sedih2..