Monday, February 8, 2010

selamat tinggal segala2nya~~




aku rasa suda sampai kali masa tuk aku tinggalkan segala2 aku buat neh..

aku penat suda..hoho~~

segala usaha aku,and semua effort aku slama neh aku rasa sampai sini jak la kali..

aku ta mau lagi kasi susah sapa2..haha..

aku harap kamurang smua gembira..tu doa aku slama neh..

so kamurang kena janji sama aku la kan yang kamurang nanti mesti bahagia sama idup kamurang..

sia tinguk kamurang dari "jauh" jak nanti..

macam teda juga apa2 perubahan sia neh..

selalu juga macam "cacing" malam2..

so kepada semua rakan2 aku yang aku hormati..aku sanjungi..

idup baek2..

insyaAllah panjang umur aku..aku datang tinguk kamurang satu2 kawin..

ngahaha..

kepada rakan2 aku yang slalu sakit ati sama aku..

yang nda tahan sama perangai aku..

aku hulurkan semua jari jemari aku..

memohon kemaafan..

ini la diri aku..

aku nda dapat mau hipokrit..

aku gembira dapat kenal sama semua kawan2 aku dari kecil sampai sekarang..

rasa macam baru kemarin aku masuk tadika..

sekarang mau habis suda diploma aku..

dari 1995-2010 suda sia blajar..hoho~~bnyak kenangan ooo...

nda tau la dapat lagi ka nanti sia mau sambung degree..

doa2 la dapat kan..hahah..

mau juga merasa macam mana ada degree neh..

tapi nda kali sempat tuh..

nda pa..aku redha..haha^^

apa2 pun aku malas suda mau layan beban aku nih..

aku buang jauh2 sini blog aku..

aku mau teruskan hidup aku dengan penuh bermakna..jangan menyesal di kemudian hari..

hahah..btol kan..

sia mau jerit dulu nih..

sia..sintaaaaa sama kauuuuu!!!

haha..buli kira macam jerit ka tuh?

buli la tuh aa..

sia malas mau jerit di luar..nanti urang bilang sia gila sua..haha..

biar sia jerit kuat2 dalam blog sia jak..pduli apa aku kan..hoho~~

bnyak suda sia pendam nih...tapi typical of me la..

mimang suka mau pendam2..haha...

sampai perasaan sia pun nda tau suda sama siapa mau diluahkan..

tia pa..

"Dia" jak slalu dengar luahan hati aku..cukup la tuh kan..

yang len nda payah menyibuk..sibuk jak kamurang sana!!hahaha

bah..

sia harap lepas sia tulis2 nih..sia nda lagi tensen2 kan..hahah...

J.I.W.A.K.E.R.I.N.G

L.E.T.B.Y.G.O.N.E.B.E.B.Y.G.O.N.E

^^

0 comments: